Najdeme se na Facebooku
- Úvod
- Vše o nákupu
Vše o nákupu
Jak nakoupit
- V detailu nebo v boxu produktu klikněte na tlačítko Koupit. Pokud má produkt více variant, nejprve v roletce vyberte vámi požadovanou.
- Produkt se přesune do košíku. Zde můžete ještě upravit počet kusů, případně produkt z košíku odstranit. Pokud chcete do košíku přidat další produkty, klikněte na tlačítko Pokračovat v nákupu.
- Jakmile máte v košíku vše, co potřebujete, zvolte pod výpisem zboží způsob dodání a způsob platby a klikněte na tlačítko OBJEDNAT.
- V následujicím kroku vyplňte dodací údaje. Povinné údaje jsou označeny hvězdičkou. Klikněte na tlačítko Pokračovat.
- Zde zkontrolujte souhrn objednávky před odesláním. Pokud je vše v pořádku, dokončete objednávku.
Doprava
Fyzické zboží
ČESKÁ POŠTA - Balík do ruky
- předpokládaný termín doručení je zasílán e-mailem nebo sms
- možnost změny místa a času doručení
- v případě nezastižení adresáta je balík uložen na nejbližší ukládací poště nebo může být dohodnut náhradní termín
- při nákupu zboží do 1000,- (včetně) je cena dopravy 100,-
- při nákupu zboží nad 1000,- je doprava ZDARMA
ČESKÁ POŠTA - Balík na poštu
- možnost vyzvednutí balíku na zvolené pobočce České pošty
- předpokládaný termín doručení je zasílán e-mailem nebo sms
- možnost změny místa a času doručení
- při nákupu zboží do 1000,- (včetně) je cena dopravy 100,-
- při nákupu zboží nad 1000,- je doprava ZDARMA
Osobní vyzvednutí
- možnost osobního vyzvednutí po předchozí bezhotovostní platbě na účet nebo kartou
- pouze po domluvě v Bystřici nad Pernštejnem
- vyzvednutí je zdarma
Elektronické zboží (ebooky, meditace)
- digitální obsah ve formátu pdf nebo odkaz pro jejich stažení či spuštění bude dodán po zaplacení kupní ceny na emailovou adresu
Platba
- Platba převodem na účet č. 1705563043/3030 - zdarma, zboží skladem je expedováno do dvou až deseti dnů od připsání platby na účet
- platební branou Gopay
Reklamace
V případě reklamace, prosím, postupujte následovně:
1. Vyplňte reklamační formulář ( vzor zde).
2. Formulář i s produktem a fakturou zašlete na adresu: Naďa Svoboda, Bočkova 246, Bystřice nad Pernštejnem 59301
Formulář i faktura mohou být poslány na e-mail: info@dulino.cz
3. Vyjádření k reklamaci obdržíte do 10 pracovních dnů od doručení zásilky.